Minecraft + Microsoft

Üdv mindenkinek!

Hosszú ideje nem jelentkeztem, ennek sok oka van, de most nem térnék erre ki, ha nem baj.

Viszont hoznék egy még friss és ropogós hírt egyenesen külföldről.



Sajnos vagy nem, de Notch úgy döntött, hogy megválik a mindenki által jól ismert Minecraft-tól.
A szívbemarkoló esemény hátterében nem más áll, mint, hogy a Microsoft megvásárolta a játék jogokat mindössze 2.500.000.000 $-ért forintra átváltva ez 607.150.000.000 Ft vagyis hatszázhétmilliárd-százötvenmillió forintért kelt el.

Először csak kacsának gondoltam az egészet, de sajnos a Mojang is megerősítette a híreket, így már csak azt várom, hogy mikor lehet az első DLC-t letölteni majd a játékhoz.

A hivatalos bejelentést ITT olvashatjátok persze csak angolul.

Nagyjából összefoglalva.

A Minecraft mára kinőtte magát és azt szeretnék, ha megfelelő fejlesztői hátteret tudnának biztosítani ennek a kockáknak szánt virtuális legóhoz. Azért is esett a választásuk a Microsoft-ra, mert már 2012 óta együtt dolgozik a két fejlesztői gárda és úgy gondolta Notch, hogy megfelelő hátteret tudna biztosítani a DLC gyáros Microsoft.
Igaz a levélben felteszik a kérdést, hogy kell-e attól tartani, hogy valami komoly változás áll majd be a játékkal kapcsolatban (ezalatt a modokat, épületeket, és egyéb fantasztikus dolgokat, amiket az elmúlt hosszú évek alatt létrehoztak a játékosok.).
Sajnos erre is mint sok másik általános kérdésre csak annyi volt a válasz, hogy nem tudják, hogy a Microsoft pontosan mit is tervez a játékkal kapcsolatban.

Mint az előbb említettem sok kérdés nyitva maradt a játékosokkal szemben, de én bízom benne, hogy lassan az Origin-ről, Steam-ről vagy Windows LIVE-ról sikeresen letölthetjük első félig működő DLC-nket, amit persze majd pach-elnek ezerrel, hogy használható és működőképes legyen.

Na de nem a Microsoft-ot akarom szapulni, hanem inkább az aggályaimnak adok adok hangot, ugyanis szeretem a Minecraftot és szeretem benne a szabadságot, amit biztosít a játékosnak. Szeretem azt is, hogy nem vagyok rákötelezve, hogy bejelentkezzek valahova, valamilyen fiókba, hogy játszani tudjak vele, őt ha haverokkal akarok játszani akkor is elég, ha van egy Hamachi-s "szerver" és a szükséges elemeket beállítva máris játszhattunk egy csapatként. Röhöghettünk egymás szerencsétlenkedésein és élveztük a Minecraft nyújtottak szabadságot.
Jó a kinézet nem egy Crysis 3, de ez a pixelhalmaz adta ez egyediségét az egésznek, ráadásul így is eszi a vasat nem még, ha szebbé is tesszük, bár vannak textura pack-ok, amik ezt is valamelyest orvosolják, de ez akkor is csak egy pixeltömeg.

Mindezt azért is írtam le, mert ismétlem attól félek, hogy mindezt a Microsoft sokeresen tönkreteszi és sok ember kemény munkáját és szórakozását figyelmen kívül hagyva sárba tiporja a Mojang és Noch által képviselt Minecraft-ot. Szívből remélem, hogy nem rondít bele a DLC király az eddig oly jól működő játékba és minden eddigi marad a régi kerékvágásba, csak még élvezhetőbbé teszik ezt az amúgy se rossz játékot.

Véget ért egy korszak a Minecraft életében és a közeljövőben beköszönt egy új, még ismeretlen korszak, amitől szerintem minden Minecrafter csak jót remél, de szerintem sokak nevében beszélek, amikor azt mondom, hogy félek attól, hogy mit hoz majd a Minecraft és a játékosok életébe ez a hatalmas fordulat.

U.i.: Remélem a pach paper-ben továbbra is szerepelni fog, hogy "Removed Herobrine", mert ha nem akkor KEZDJETEK FÉLNI !!! MUHHAHHAHHAHAAAAA
Bár ötlet gyanánt felvetném a Microsoftnak, hogy csináljon egy HORROR DLC-t a Minecraft-hoz, csak hogy ezt a zsánert is meglovagolhassák és a műfaj rajongóit maguk oldalra állítsák.

És még egy vicc a végére, ha már Microsoft. A vicchez fontos tudni, hogy az EA is Microsoft tulajdonú.

Egy programozó felvételizik az EA-hez.
HR: - Az önéletrajza lábjegyzetén azt látom, hogy ez a leírás két oldalas.
P: - Igen.
HR: - De itt nem látom?!
P: - Igen, mert az DLC-ként letölthető.

Köszönöm, hogy elolvastad, remélem érdekel és tudtam valami hasznossal szolgálni. A hivatalos bejelentés fordítása csak nagy vonalakban történt meg, esetleges hibák, félreértések előfordulhatnak, melyet ha jeleztek nekem akkor javítok is.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók